10 de novembre, 2008

Comença un nou curs

Dilluns 17 o dimarts 18 de novembre -segons el torn que heu triat- comencen els cursos de llengua als instituts assignats. 30 sessions, 15 setmanes de classes que finalitzaran amb l'examen del dissabte dia 28 de març. No ha canviat res del currículum, però sí la proposta dels cinc llibres de lectura que us ressenyem al marge, almenys quant a l'àrea de València. Com veieu, pel que fa a l'Antologia d'Ausiàs March, podreu triar al mercat entre l'edició de 3 i 4 i la de Bromera. La portada del Llibre de Meravelles d'Estellés correspon a la primera edició feta a l'Estel, però la que trobeu a les llibreries és la de 3 i 4. Encara que les caràtules d'alguns títols poden haver canviat, no així l'edició. Es tracta, en definitiva, de cinc autors clàssics que ens ajudaran a revisar la història de la nostra llengua i literatura. Que tingueu un bon començament.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Vaja! Qué bé! Ja tinc ganes de rellegir alguns dels títols! Recorde que el de Pere Calders el vaig llegir a COU, fa ja uns anys. I em va agradar i sorprendre. Segur que amb les indicacions dels professors m'acostaré d'una nova manera a aquestes lectures.
El curs superior suposa un esforç gran, però ànim amb ell! No us desanimeu, encara que repetiu, com jo.